Friday, June 25, 2010

tentang semalam....

aku terfikir tentang semalam....adakah apa yg aku lakukan ini betol? mengapa aku akn memikirkannya berulang kali? hurm.....sebenarnya x de idea nk tulis apa.....hehehhee... ALHAMDULILLAH.....rasanya aku lebih menghargai talian persahabatan antara aku dgn chim chim....aku lebih selesa begini....malah kami masih berkwn..still boleh berkongsi, aku rasa mkin kuat skrg....SYUKUR...mungkin ini yg terbaik untuk waktu sekarg...
sekarang adalah masa untuk memikirkan masa depan, hidup, dan mengejar cita2....x pe...kayuh slow2 ok...jgn terlampau mengejar....nnt x dpt...Selasa ni mungkin aku akn mula bekerja, byk masa akn tertumpu pd kerja, bkn lg blogger sepenuh masa...huuhuh....apa2 saja persoalan di kepala ni, aku tolak tepi dulu sbb kalo asyik pk,x kn kemana....so...melangkah kehadapan!!!!! heheheh....

till then...tata..........

No comments:

Post a Comment