Saturday, June 12, 2010

kamu....saya.....mereka...kami....dan dia...


saya suka kamu.....
saya sayang kamu....
saya meletakkan kamu dalam hati saya...
satu tampat yang x boleh di usik lagi....
kamu pon sayang saya.....
dan saya tahu itu.....
namun....mereka kata....mereka tak mahu kamu....
sebab kamu bukan di kalangan kami....
saya terangkan pada dia....
tapi dia tetap berkeras sebab kamu bukan dikalangan kami...
saya sedih sebab mungkun saya akan kehilangan kamu...
sebab saya lebih menyayangi mereka....
saya muhasabah diri..
tanpa mereka, saya tak mungkin disini..
mereka menjaga saya dengan baik....
mereka menanggung pendidikan saya...
mereka menatang saya bagai minyak yang penuh...
dan dia...saya hanya ada dia dalam dunia ni...
dia belahan jantung saya.....
saya wujudkan perasaan benci dalam diri kamu untuk saya....
dan itu berlaku...
tapi bagaimana harus saya tabah...
sebab saya masih fikirkan kamu????
dan kini kamu telah meninggalkan saya....
dan saya......masih disini...
di tengah2 tanpa hati.....
kadang2 saya yakin yang satu hari nanti,kalo kita memang ada jodoh yang kuat,
kita akan bertemu....
saya harus tabah......




No comments:

Post a Comment