Sunday, June 13, 2010

keBosaNaN yanG taHap biLa MaTa x Leh LeLaP

orang lain update blog jarang2...tapi memandangkan aku bosan n x tahu nak buat ape...so aku tulis apa2 saja yang aku nk....ok.....layan jer.....

aku ingin LARI,
tapi ke MANA?
aku ingin pergi JAUH,
tapi seJAUH mana?
aku ingin berDIAM,
tapi sampai BILA?
aku ingin meNAHAN segalanya,
tapi KUATkah aku?
aku ingin MERAUNG,
tapi pada SIAPA?

hahahahaha....apa yang aku dah tulis....aku dah stuck di tengah2. KOSONG....dan segala-galanya KOSONG......haih...."sampai bila la oiiiiii.......come on la...move on.... maybe dia di sana epy tanpa memikirkanmu, mungkin sudah ramai kwn2 nya yang dtg memberi sokongan serta menemaninya....u have to move on....come on...motivate u'r self. cukup2 lah tuh...sudah2 lah tuh...ingat TUHAN byk2 k.....biarkan dia pergi bersama kenangan serta apa2 yang telah berlaku. lalui dengan tenang...segalanya akan ok"

-monolog dalaman-

but.... i still........O.M.G.....


No comments:

Post a Comment