Tuesday, June 22, 2010

dan hasilnya....

aku cabut segala yang ada dalam hatiku kerana benci yang teramat...
aku tanggalkan segala gantungan kasih n cintaku yg pernah ada untukmu...
aku buang segalanya jauh2...
jauh sehingga aku lupa dimana aku pernah membuangnya...
katamu....segalanya indah...
dan katamu segalanya boleh di -ejast-
katamu engakau akan selalu ada untukku..
katamu hatimu hanya untukku...
katamu kamu sanggup susah n senang bersamaku...
katamu aku adalah memori yang terindah....
katamu cintaku adalah yang paling hebat...
katamu aku adlah segalanya...
katamu lagi....'aku sggup terima awak seadanya'...
tidak cukup dgn itu...kamu katakan tiada pengganti lain di hatimu...
tapi...hakikatnya....aku x nampak itu semua...
dan semunya makin jelas...
segalanya pudar dgn satu corak....
kau membuat aku campak segalanya...
kau bwt aku menjadi seorg yang keras hati...
kau tunjukkan yang engkau hebat..
kau tunjukkan yg boleh mulakan hidup dgn org lain..
dlm masa yg singkat........
dan segala andaian aku semakin jelas......
dan hasilnya.......
kau jadikan aku dgn semangat yg lain...
kau jadikan aku seorg yg bru....
kau jadikan aku seorg yg mmpu berdendam
kerana kau.....ttp kau......

DAMN!!!!....MARAH YG TAHAP.....
TP PADA SAPE PON X TAHU....

No comments:

Post a Comment