Thursday, June 24, 2010

jangan cepat melatah.....tapi...

org tua2 kata...jangan cepat melatah....buruk padahnya...tapi kalo kebenaran sudah berada di depan mata, cmne? baru kini aku mengerti dan sedar...tapi segalanya sudah terlambat,masa tidak boleh diundur......keep walking...ok....stop blaming ok...just walk....okey...yg sudah tuh sudah n semuanya memang permainan dunia. kadang2 kita akan salah menilai dan buta untuk menilai. lambat untuk melihat....but its ok.....ok...ade bait lagu untuk dikongsi:

Jangan pernah merasa

Kaulah yang istimewa
Bagiku kau lelaki biasa
Pandai berkata cinta

Tampan dan berharta
Kau pikir hatiku ‘kan tergoda
Jangan samakan aku dengan gadis lainnya
Yang kau pikat dan kau jerat

tapi kalo dh melatah nk bwt cmne kn....aku akn terus senyum kerana x guna nk menyalahkan sape2.. makin aku tahu, makin aku sakit....makin aku marah....then.....aku doakan yg terbaik bet kamu.terima kasih atas segalanya..........thank you.....

No comments:

Post a Comment