Thursday, June 24, 2010

.:takperlu rasanya:.

aku telah melepaskan kamu pergi dgn hidupmu dan tiada guna untukku merintih atau menagisinya lagi. apa yang telah belaku akn aku hadapi walau sepedih mana pon. ini jalan yang aku pilih, x perlu untukku rasa terseksa lagi. mmg bohong kalo aku mengatakan yg aku x pernah igt pada kamu, tapi itu semua bukan lagi sesuatu yang harus fikirkan lagi. kalo engkau mampu untuk tesenyum tanpaku, aku akan tersenyum.....tapi kalo engkau sedih..maaflah...kekuatan aku bukan milik aku..tapi aku meminta untuk kuat...dan ALAHMDULILLAH......aku dpt apa yg aku minta. setelah apa yg berlaku dan yg terakhir pada mlm itu, aku x pernah bersedih untuk kamu....................malah aku lebih selesa begini....jika kamu fikir itu yang terbaik.....teruskanlah......tiada masalah untukku...
inilah duniaku..........aku yg mencoraknya sendiri tanpa tangan org lain. dan inilah aku...

salam
~ezaArifin~

No comments:

Post a Comment