Wednesday, June 23, 2010

.:simpati atau sayang? atau sekadar menjaga hati?:.

salam pada dunia.......

terlebih dahulu....1st of all aku nk mtk maaf kpd mereka yg mungkin terasa. saya tidak berkata pada kamu (chim chim). kamu adalah satu cerita yang telah sy ttup pada mlm terakhir sy call kamu. dan sy sememangya tidak menujukan penulisan tersebut kepada kamu. kalo terkena tempias, sy mohon maaf...penulisan tersebut dr hati sy dan bukan kpd kamu. kamu dan kisah kamu dgn sy, telah sy kunci dgn kunci yg kamu sendiri berikan kpd sy pada mlm tersebut. -secara langsung dan tidak langsung, ia bukan pada kamu-

simpati atau sayang???
kenapa aku tulis begitu? mungkin apa yang aku rasa skrg begitu. kenapa kita perlu menyintai seseorg jika perasaan sebenarnya adalah simpati? akan berterusankah cinta yg berteraskan simpati? aku x sggup di cintai jika perasaan tersebut adalah perasaan simpati atau sekadar menjaga hati. aku x perlukan cinta begitu, kerana aku layak untuk meminta cinta yg lahir dr hati, bukan simpati. mungkin luka itu hanya seketika, ia x kn luka selamanya....percayalah..... x perlu menyinta kalau sekadar simpati atau menjaga hati...kerana ia akn lebih menyakitkan jika kebenaran terbukti.....
salam rindu.

No comments:

Post a Comment