Sunday, June 20, 2010

.:Salah Ker:.

salah ker???? salah ker????
x salah.......cuma cepat sgt bertindak...x pikir....
apa kaitannya?????? huhuhu
jangan menyalah keadaan dgn apa yang berlaku kerana kita x mampu untuk mengubah apa yang telah berlaku. kita hanya perlu belajar dari kesi
lapan itu agar kita x mwngulanginya lagi. kesilapan akn mematangkan kita.....cepat atau lambat,kita akan belajar darinya nanti. peluang yang kamu berikan ringan....tp berat untuk di tunaikan....takot tersalah lg....kerana menjaga sesuatu yang pernah retak adalah susah sekali.
betul ker salah??????
tapi aku yakin betul....
aku x mahu meminta apa2 lg dr kamu kerna aku takot melakukan perkara yg sama berulang kali lalu menyakitkan hati kamu lagi............
aku tidak mahu dihati kamu ada rumput kering lagi.......
yg aku mahu hnya sebuah taman yg indah ada di hati kamu untukku.....
hahahhahahh......jiwangnya......blueks.......ehheehehehe
kamu...kamu...dan kamu............
dah.........

No comments:

Post a Comment