Saturday, July 10, 2010

ujung mggu yg x keje...

semue org penah menerima n mmberi harapan...kn? x kire la dlm sdr or x.....kn.? harapan ni bg aku, mgkin sesuatu yg boleh di panggil sebagai satu jji yg belom jelas la kot kn...hehhehe...dh x thu nk tlis ape...hari ni x keje...tp flu+batok....dh 3 hari x de suara,dh mcm ella suara ni taw...hehhe..anyway epy sgt kt tmpt keje.....ade BOB,KORIE,PO-G,FAIZAL,SHAM,IZA,DIBA n RAMAI lg lh.sumenya best2.especially BOB...hahha..aku mmg suke sgt menyakat si BOB ni...heheh...n lg la best bile keje dgn kwn2 gak....ade NANY n AIN....sumenya kpala masok air gak...hehheh....bulan ni tenet kna ptong due to financial cause...huhuh so berukband ain lah yg ku pinjam seketika...hehheh...tq ain...kt sini aku nk mengarang cikit..dgn bakat seni yg x seberapa ni aku pon nk melukiskan sesuatu kt blog ni...hehehh....

dahulu....
aku akn mencintaimu spt mana kamu mencintaiku,
aku akn merinduimu spt mana kamu merinduiku,
aku akn berada di sampingmu spt mana kamu berada d smpingku...
aku akn melayan kamu spt mana kamu melayanku...
aku akn memerlukanmu spt mana kamu memerlukanku...

di suatu ketika itu....
aku masih mencintaimu wlaupon kamu sdh tidak lg mencintaiku...
aku masih merinduimu wlaupon kamu tdk merinduiku...
aku masih inginkanmu wlaupon kamu tak inginkanku....
aku masih menantikanmu wlaupon kamu sdh tdk mahu kambali pdku...

dan kini.....
aku sudah tdk mencintaimu spt mana kau tdk mencintaiku...
aku sdh tdk merinduimu spt mana kau tdk merinduiku...
aku tdk terfikir ttgmu spt mana kamu x terfikir ttgku...
aku sdg tgglkan segalanya spt mana kamu meninggalkan ku....
aku mencari kebahagiaanku sendiri spt mana kamu mncari kebahagiaanmu....

dan aku harap........aku tdk akn kecewa lg.......

puitis x?????? hehhehee....n ade lirik lagu tok di share...tenet slow...x leh lak nk carik...so dgr2 kn lah lagu dr aiman-cinta terakhir....dan lagu

anuar zain......aku bg chorus jer k...

pergi sudah tggalkan aku
ku x ign engkau ada
kembali lg ke dalam cerita hidupku ini
ku bahagia tanpa dirimu
biar begini adanya kerna tanpamu
kutemukan sinarnya.......


No comments:

Post a Comment