Tuesday, July 6, 2010

hadapi dengan senyum....

dh lama rasanya x update blog..sejak keje ni....baru lah tahu bile keje...masa tok nk tenet n sebagainya x de sgt...huhuhuh...kt cni nk kngsi mcm2 crite..tapi x thu nk strt kt mane...hehhe....by the way...last night....aku jumpe seorg kwn....die tnya aku....'ok ker???....mcm x ok jer wa tgk lu...'..hehehh.. n aku pon jwn..'ok jer....' tanpa aku bukak ape2 crita, die ckp dgn aku....'x yah la nk igt2 ke ape.....x yah la nk semak2 kn kepala....bile kite marah, kita akan bwt keputusan...dan kputusan yg d bwt tuh, bkn dr die..tp dr prasaan marah die.x yah la lu semak2 kpala pk2.die pon dh epy dgn life die.die pon still study n x thu ape akn jadi dgn die 5thun lg....unless la kalo ko thu die akn jd jutawan...boleh la ko rebut2 die...ape la yg lu dpt ngis2 cmni...lu dh keje...skag tumpu kt keje...kumpul duet beli kete...x yah nk semak2 kepala.at least lu dh keje ade duet sendiri. ko kena pecaya...mgkin TUHAN x bg ko dkt die sbb mgkin ko x akn bahagia di kemudian hari. kalo psl kenagan tuh...nonsense....x yah nk igt2.lg ko merayu kt die lg la die ego...x yah.....bia la die...jgn terlalu syg kt stu benda la yg bkn milik ko. tggu jer la..mgkin ade yg lebih baik'....
bagus gak kn kate2 die...tp insyaallah...aku akn ambik pengajaran dr semua ini.mgkin hari ni aku lemah....tp esok lusa...sape yg thu???? tiada siapa yg thu....engkau mungkin boleh tersenyum disana...semoga senyuman kau itu akan terus kekal bersama die.....'aku x pernah mendoakan untuk ko kembali pd aku....tp aku hnya mendoakan kukuatan untuk aku sendiri......'
psl keje lak....pressure tol...huhuh...kena bwt contact lak tuh...huhuhu...anyway biasa la keje kn...sume benda kena ade target....kn..?? kalo hidup ini x de target ssah la.....kn.....huhuh......dh la hari ni mc......flu....huhuhu.....semoga hari2 yg berikutnya adalah hari yg terbaik untok aku.....amin.......

No comments:

Post a Comment