Wednesday, September 8, 2010

R.A.G.U.T

hari ni rasanya spt hari yg mmg aku trauma. otw g lrt tok pegi keje dlm kol 810a.m aku di ragut. mmg terlampau pantas kejadian tuh berlaku mmg x sangka aku akn jd mangsa. perasaan yg amt takot sgt. fobia....trauma still aku rasa. byk yg hilang. my fon,mu fav purse, IC arwah ayah. n cah money about rm500++...sbb hari tersebut aku mmg nk bank in duet rumah. mmg rasanya die dh aim...sbb die thu aku n kwn2 akn kluar rumah kol bpe. but its ok la. at least aku x ape2 walaupon semua brg aku x de. kad bank n ic. alhamdulillah aku x pyh guna ic sementara sbb aku dh bwt ic baru b4 dis n x sempat nk ambek jer. penat jugak coz kne naik trun bank. amek sim kad nombor nama.fon terpaksa pnjam dr nany. cntact fon mmg zero. sedih sgt2 bile masa kejadian, aku mmg lost n x igt nombor abg aku pon. kne bertenang dlm 5min bru aku leh igt. tp 2 org abg aku dh smp gua musang masa tuh. so tggl abg aku yg kt shah alam. semua hilang....tiket bus pon hilang. so kena la tumpang abang....report polis n nseb bek sarjan tuh org terengganu, at least die offer tuh pakai fon smntara...huhuhu...yg pling sedih bile kita x igt nombor org yg kita syg....terpaksa mggunakan fb tlis kt wall die.....sbb nmbor mmg x igt. tq FaceBook.....
sekarg effect masih terasa. fobia...aku mudah terkejut. x boleh dgr bunyi motor dekat dgn aku n x leh dgr org berlari dg belakang...terasa sgt2 takot.....so terasa jugak fobia untuk bwk hand bag...
kpd wanita2 kt luar sane..hati2 la........

No comments:

Post a Comment