Thursday, September 16, 2010

...........

kalo kita org tnya kita,apa yg kita nk dlm hidup,semestinya kita nk yg sempurna, perfect dr semua aspek. tp x sumua yg kita nk,kita dpt. kdg2 kita x sedar yg ade di dpn kita tulah yg akn melengkapkan hidup kita.
sbnrnya aku x thu nk tlis ape.ade sstu yg ign dikongsi ttp hati aku x mmpu utk luahkan. ntah la.... pernah x kita teringat ttg sesuatu??? sesuatu yg mmpu bwt kite tersenyum? menangis dan mampu bwt kita seolah2 berhenti bernafas seketika? jauh di sudut hati aku, aku bertnya pd hati... apakah aku sudah temui apa yg aku cari??? ntah la...aku x ign menuntut apa2 dr kamu sbb sdh x bererti segalanya.... kamu seolah mmbuang aku terlampau jauh. aku hanya menghargai apa yg ade dihadapan aku skrg..... bahagia atau hancurnya aku.... aku pon x thu. aku hnya ignkan yg terbaik utk hidup dan utk hayatku ini......satu pintaku agar kamu akn selalu bahagia......
*mana la tlg rusuk kiriku ini.........

No comments:

Post a Comment